Tuesday, August 30, 2011

Dont worry, be HAPPY !

很久 很久 很久 没有updateeeee 了
2个月多了,时间飞逝。
这段时间发生了很多灾难 :[




07.19.2011
你们真的给了我 很大 很大 很大 的刺激 :O
你们恐怖泛滥的样子吓到我差点飙泪 :[

*
**
***
****


21.08.2011
200 days anniversary
big big LOVE for youu :P


Willies Oh
你几时改姓了 :S


If I had a single flower for everytime I think about you,
I could walk forever in my garden.





爱心早餐 虽然卖相不好 :O
我不是很会煮东西 :'[




在Sunway Lagoon度过我们的第200天 :)))

有玩到很多东西
flying fox, atv, sampan xD 还有很多
第一次进那边的鬼屋 o.o
那些鬼很缺德 :@
有2个小弟弟哭了,那些鬼还照吓他们 :[

傍晚去看 劲抽福禄寿 :O

*
**
***
****

太开心的后果
就是 .. 我的脚趾头有一个洞了 :'(
幸好现在不痛了
人家玩水 我也玩水
为什么我玩到全身伤 :[



Love does not consist of gazing at each other,
but in looking together in the same direction.


*
**
***
****

刚从金马仑回来
差不多每次放假都去的地方 :O



这个地方很漂亮 山明水秀 风和日丽 晴天霹雳 :P



苏伟力,你的狗在看Avatar :P
强大 xD

*
**
***
****



I will not love you for the rest of your life,
but the rest of my life.


骗你的 :P

2 comments: